петак, 28. август 2015.

Naručivanje hrane preko sajta donesi.com**

Dobrodošli nazad na moj blog. Kao što sam i obećala, redovno ću pisati na ovom blogu, tako da vam danas donosim novi post, s obzirom da ga juče nije bilo. Planiram i da napravim neke rubrike, koje će ići određenim danima, naknadno ćete biti obavešteni o tome. Dobro bi bilo da imam neki red, da znate kada šta da očekujte od postova, šta mislite?

Danas vam pišem opet jedan preporuka post, o sajtu koji bi svi trebalo da posetite, jer mislim da će vam koristiti, a to je sajt Donesi.com
*Sve fotografije su preuzete sa njihovog sajta.

Donesi.com je naš najpoznatiji sajt za poručivanje hrane. Registrovana sam na ovaj sajt već 5 godina i poručujem često, tako da mislim da sam merodavna da vam iznesem neke svoje utiske o poručivanju hrane na ovom sajtu.

Da bi ste mogli da naručujete preko ovog sajta potrebno je da se prvo registrujete, što je vrlo prosto, kao na bilo kojem drugom sajtu. 
Donesi.com sajt posluje u Srbiji, BiH i Crnoj Gori.

U Srbiji su to sledeći gradovi: Beograd, Novi Sad, Niš, Pančevo, Zrenjanin, Kragujevac, Kruševac, Kraljevo i Čačak.
U BiH su to Sarajevo, Banja Luka, Bijeljina, Brčko i Prijedor.
U Crnoj Gori, posluju u Podgorici, Baru, Budvi, Kotoru, Tivtu, Herceg Novom i Nikšiću.

Ja ću vam preneti svoje iskustvo iz Beograda, jer nisam koristila njihove usluge ni u jednom drugom gradu, tako da ne mogu da tvrdim da je sve isto. Ukoliko je neko od vas iz nekog drugog grada, a koristio je ovaj sajt za poručivanje hrane, neka mi piše u komentarima svoje utiske.

 Ovaj sajt posluje od 2006. godine i od tada se trude da prošire svoju mrežu i da stalno napreduju. Rade kao posrednik pri poručivanju hrane, između vas i restorana koji izaberete. Najvažnija napomena je da su cene iste kao i inače u tim restoranima. Nema nikakvih dodatnih troškova prema donesi.com, samo korišćenje usluge je besplatno za vas.
Zašto poručiti hranu online? Zato što mi jednostavno nemamo podatke koji su restorani nama trenutno na raspolaganju. Koliko puta vam se dogodilo da kasno noću ogladnite, a ne možete da nađete ni jedan fast food koji bi ste pozvali? Meni stalno, dok nisam otkrila donesi.com. Mislim da od kada sam se registrovana, ni ne naručujem hranu drugačije.
Još jedna olakšavajuća okolnost je ta, da na sajtu, u par klika izaberete željenu hranu i sigurni ste da ćete dobiti to što ste izabrali. Meni se ranije događalo da pozovem fast food, da naručim hranu, a da me osoba koja radi kao primalac porudžbine razume nešto treće, a posle bude kasno.
Još jedna prednost je da je izbor na ovom sajtu ogroman. Izaberete svoj deo grada, izaberete kuhinju i sajt vam ponudi sve restorane koji su trenutno otvoreni za dostavu. Uz to piše i do koliko sati dostavlja, kao i koji je minimalan iznos dostave za vaše područje.
Neki restorani čak dostavljaju 00-24h što je veliki plus, da nema ovog sajta, mi se njih ne bi smo ni setili.



Kada izaberete svoju porudžbinu, imate opciju da izaberete i vreme isporuke, a postoji i opcija što pre (meni je najkraći period bio 30min). Ukoliko je restoran blizu, uglavnom porudžbina stigne i pre od minutaže koju napišu, jer ja skoro uvek biram što pre. Nikada se nije desilo da su kasnili.
Ocene i utisci korisnika su još jedna super stvar, osim što se dešava da neki ljudi namerno zlonamerno komentarišu, možda i konkurencija, pa ne možemo biti sigurni da je baš sve uvek tačno, ali prosto, nije loše ponekad pogledati tuđe utiske.

Aplikacija za pametne telefone je još jedna odlična stvar, jer možete poručiti i tako, kada ste u pokretu, a aplikacija radi odlično, koristila sam je. Uz to uvek možete promeniti adresu isporuke, ne morate otvarati novi nalog za drugu adresu. Ovu opciju sam isprobala više puta i nikada nisam imala problema. Možete određene adrese i sačuvati, kao ja, tako da ne morate da kucate tu drugu adresu svaki put, ako i sa nje poručujete često.

Pogledajte i jednu njihovu reklamu ispod.




Ako redovno komenarišete i ocenjujete možete imati i neke pogodnosti, a uz to neki restorani imaju trenutne akcije, npr: popust, poklončić uz porudžbinu i slično.

Nadam se da vam je ovaj post koristio i da ćete se odlučiti da posetite donesi.com sajt. Ako neko koristi već ovaj sajt, neka mi piše u komentarima svoje utiske.

Ovim putem vas pozivam da se pridružite mom blogu (sa desne strane imate opciju čitaoci, kliknete pridruži se ovom sajtu). Tako ćete redovno moći da me pratite. Uz to vas pozivam i da lajkujete moju fb stranicu, biće mi drago i tamo da se družimo. :)


Do narednog posta, vidimo se i hvala na pažnji. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...