понедељак, 21. децембар 2015.

Blogmas #14 - Umetnost i nakit - Bejzikdizajn*

Zdravo svima.

U toku je nagrađivanje klik, do 23.12. do 18h, gde možete da dobijete set nakita - Bejzikdizajna, pa sam danas rešila da vam i malo pišem o ovom nakitu.

Ja sam dobila prsten, ogrlicu i minđuše, a danas ću vam predstaviti samo prsten, i to slikan telefonom. Uskoro vas očekuje post i o ostatku nakita, sa jednim malim iznenađenjem.

Bejzikdizajn čine Jovanović Anđela i Lazović Saška. Ove originalne i mlade devojke se bave izradom nakita i odeće.


Bejzikdizajn je mala kreativna oaza stvaralaštva. Ovaj kreativni duo čine studentkinje iz Beograda, Jovanović Anđela i Lazović Saška, koje su za kratko vreme uspele da osvoje simpatije svojom smelošću i originalnošću. Ono što ih izdvaja je to što je svaki komad odeće ili nakita unikatan, urban i baš namenjen onom ko ga nosi. Ručno iscrtane majice i kako same kažu ‘svemirski nakit’ je njihov trenutni fokus, i time su odlučile da započnu za sada ovu uspešnu priču.



Možete zapratiti Bejzikdizajn na facebook-u - klik ovde.


Poseban post samo za ovaj prsten pišem jer sam oduševljena kako ovaj prsten izgleda. Divim mu se! Nosim ga non-stop od kada sam ga dobila i stvarn je vrlo nosiv i ide uz sve. Sigurno ću nabaviti još neki prsten od njih.


Važna stvar je da je ovaj nakit unikatan! Možete sami da izaberete i date svoje sugestije o kombinaciji boja i izgledu. Meni se vrlo dopada da nosim nešto tako unikatno i mislim da je to baš originalno i da će osvežiti svaku modnu kombinaciju.


Ako imate Instagram zapratite @bejzikdizajn i pogledajte i druge njihove radove. Sigurna sam da ćete se oduševiti, nakit je jako zanimljiv i kreativan, kao i odeća.


*Nakit sam dobila od Bejzikdizajna, ali to nije uticalo na moje mišljenje i objektivnost.  

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...