недеља, 22. мај 2016.

Potrošeni proizvodi br. 6

Dobrodošli!

Nakon tri meseca, potrošene bočice su se nakupile i ja vam donosim novi post o potrošenim proizvodima. Ponavljam opet, meni su ovakvi postovi omiljeni na blogovima, jer na jednom mestu možemo saznati detalje i utiske o mnogim proizvodima.

Nisam objavljivala postove više od mesec dana, znam, nema opravdanja. Krenula sam na praksu, imam obavze na fakultetu, ali to se vas ne tiče, znam. Vi kao čitaoci želite nešto novo što ćete čitati i obećavam da ću se truditi da objavljujem što više postova i da se posvetim pisanju jer je to ono što volim da radim u slobodno vreme.
 Tečni sapuni su nešto o čemu nikada ne pišemo recenzije, pa je zgodno u ovakvim postovima predstaviti ih.
Aro kokos prelepo miriše, ne isušuje i ima finu teksturu. Možete ga pronaći u Metro hipermarketima i povoljan je.
Alloro med i mleko fino miriše, nežan je i takođe sam vrlo zadovoljna. Nisam sigurna gde je kupljen, mislim možda u Amanu, nisam ga viđala na drugim mestima, povoljan je.




The Body Shop Argan Oil gel je fenomenalan, prelepo miriše, miris se i zadržava, dopada mi se pakovanje, stvarno ima sve moje preporuke.

Fa Sport  je i gel i šampon, u jednom, ali sam ga ja samo kao gel koristila. Ima čudan miris, ali super je za tuširanje nako treninga ili neke fizičke aktivnosti.

Balea jasmin šampon za volumen neobično miriše, to mi je malo smetalo, ali ovako je odličan. Volim Balea šampone, nemaju silikone i zaista su odlični.

Aussie 3 minutes miricle regenerator sam kupila u Nemačkoj jer je vrlo popularana. Sasvim je dobar, nema baš najlepši miris za mene, ali je super za kosu. Jedino što mu je cena malo veća, a kada se uporedi sa drugim regeneratorima, nižeg cenovnog ranga, koje volim, ne mislim da je bolji, tako da se ne isplati kupovati ga.



Balea Fresh dezodorans je moj omiljeni dezodorans bez aluminijuma i često ga kupujem.

Rexona shower clean je sasvim okej, nisam preterano oduševljena. Dezodoranse kupujem na akciji uvek, pa sam tako i ovaj. Inače mi ne odgovaraju preterano Rexona dezodoransi.

Dove invisible dry ne deluje na meni. Ne dopada mi se ni miris, nekako zagušuje. Jedino što je stvarno nevidljiv na crnoj odeći.



Ebelin tupferi su moi omiljeni, sve prepouke.

West 3 tupfere sam kupila u Unverexportu, sasvim su okej, za skidanje laka i slično.

Alverde baby puder je odličan, jedan od mojih omiljenih (za suvo pranje kose).

Freemen dead sea minerals maska nije ništa specijalno. Mislila sam da daje hidrataciju, a na mom licu nisam videla bitnu razliku. Nekako mi je i miris težak, jedva sam je potrošila.




DontDent vodica sa ispiranje usta je moja omiljena, povoljne su i samo vrtim različite arome i mirise.

Bic Soleil su takođe moji omiljeni brijači, redovno i samo njih koristim.

Vademecum white je još jedan moj favorit, među pastama za zube.

Sun Dance balzam za usne sa spf zaštitom je odličan, dopada mi se jer je tubica u pitanju, ali sam ga sporo trošila. Sigurno ću sada kupiti onu varijantu sa kokosom.

Essence mountain calling puder u kamenu je neka LE kolekcija, ali mislim da je sličan kao onaj što matira, vrlo sam zadovoljna i kupiću standardnu verziju opet.

Zelene šljokice lakić sam kupila na ulici na nekoj tezgi, ne znam ni marku, ne dopada mi se tekstura, odmah je bio čudan.

Essence zlatne šljokice su odlične, ali su se stegle i sad ne mogu nikako da ih razredim.


Da li ste vi probali nešto od ovoga? :)

4 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...