понедељак, 9. октобар 2017.

Multiactiv BB krema*

Dobrodošli!

Znate da sam veliki ljubitelj toniranih krema i uvek njima dajem prednost u odnosu na pudere. Koristim ih svakodnevno, imam dosta iskustva sa različitim kremama, a sada vam pišem o ovoj Multiactiv BB kremi.

Krema je upakovana u tubicu, pa u kartonsku kutiju i ima 50ml. Krema dolazi u dve nijanse Natural Tone i Bronze Tone. Ja sam imala prilike da koristim Natural Tone nijansu. Moram reći da je i ova svetlija varijanta po meni dosta tamna, plus ima narandžasti podton. Ja imam neku uobičajnu boju tena za ovo područje, kao većina pa mi je opet bila dosta tamna. Najviše mi je odgovarala nakon leta kad sam pocrnela, a pre leta sam je koristila tako što sam je mešala sa drugim kremama.






Ova krema sadrži ulje jojobe, šea buter i aloe vera gel. Sadrži spf 15. Namenjena je za sve tipove kože. Aktivne komponente i dejstvo: Ulje jojobe je idealno za negu svih tipova kože, ne zatvara pore, sprečava gubitak vlažnosti i nastajanje bora uzrokovanih suvom kožom. Shea buter duboko prodire u kožu, intenzivno je hrani i poboljšava cirkulaciju, čineći je glatkom i mekom. Aloe Vera gel hidrira kožu i vraća joj prirodnu vlažnost. UVA/UVB filteri sprečavaju prevremenu pojavu bora uzrokovanih štetnim delovanjem sunčevih zraka

Koristila sam je kad sam šminkala mamu, a i ona je sama koristi ponekad na dnevnom nivou. Ona ima nešto tamniju boju kože i njoj ova nijansa savršeno odgovara. Takođe sam primetila da se krema odlično ponaša na starijoj koži, lepo je hidrira i da neki blistav izgled.

 Moć prekrivanja je blaga, ali ide ka srednjoj. Uz dobar korektor, bez većih problema na koži koje treba prekriti, mislim da je ova kremica odlična za svaki dan. Dopada mi se i miris kremice, blag, sama krema je nežna i lako se blenda. Što se spf zaštite tiče, uvek koristim i kremu sa spf-om pre tonirane kreme, tako da ne mogu da vam garantujem ništa.


Cena ove kremice na Multiactiv sajtu je 402 dinara, a na Lilly online prodavnici 426 dinara.

Podržavam Multiactiv brend jer je u pitanju domaći brend, a svi proizvodi koje sam probala do sada mi se baš dopadaju. Uskoro ću isprobati još neke proizvode pa vam javljam svoje utiske.

Jel neko probao nešto iz njihovog asortimana? Kakvi su utisci?


Hvala na čitanju.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...