недеља, 10. децембар 2017.

A+A Natural Cosmetics + nagrađivanje

Dobrodošli na moj blog. :)

Danas za vas imam dve recenzije i jedno nagrađivanje.

Pre par meseci sam dobila na testiranje par A+A Naturals Cosmetics proizvoda, koji spadaju u prirodne ručno rađene i organske proizvode, testirala sam ih i danas vam predstavljam pakovanje za kosu i kremu za pete. Iza ovog brenda stoje dve divne devojke, a kao što znate ja uvek podržavam domaću proizvodnju.





O A+A kozmetici


Prirodna, organska kozmetika izrađena od sirovih sastojaka. Ne sadrži metale, alkohol, parabene, lanolin, sulfate, kao ni veštačke konzervanse, arome i boje. Iz tih razloga, pravi se po porudžbini jer je rok trajanja proizvoda 3 meseca od otvaranja kutije. Takođe, zbog prethodno navedenog i činjenice da naši proizvodi ne sadrže punioce kao što je biljni glicerin, pakovanja su mala. Neophodno ih je čuvati van direktnog izlaganja suncu i na sobnoj temperaturi.
Svaki proizvod je na uljanoj bazi i veoma lako se nanosi kako na kožu, tako i na kosu. Količina proizvoda koja se nanosi je u zavisnosti od tipa kože, samo onoliko koliko koža može da upije da se ne bi zatvorile pore i izazvao kontraefekat pojavom akni. U svakom proizvodu se nalazi specijalna mešavina eteričnih ulja u zavisnosti od primene, odakle potiče miris samog proizvoda. Miris nestaje dvadesetak minuta nakon nanošenja, pa su proizvodi neutralni i miris se neće mešati sa parfemom.
U našem timu diplomirani inženjer tehnologije pažljivo osmišlja svaki recept u konsultaciji sa dermatologom. Svi proizvodi se izrađuju ručno i isključivo po porudžbini u laboratorijskim uslovima. Naša politika je da se sa svakim klijentom konsultujemo i kroz razgovor dođemo do idealnog odnosa sastojaka koji se nalaze u proizvodu. To je sve u cilju upoznavanja svoje kože i pružanja joj adekvatne nege. Takođe, moguće je na specijalan zahtev izrada kozmetičkog preparata koji nemamo u ponudi.

 
Pakovanje za kosu

Visoko luksuzna kombinacija arganovog ulja i ulja makadamije sa ši buterom, kokosovim uljem i eteričnim uljima lavande i ruzmarina. Prodire u vlas i dubinski oporavlja oštećenu kosu. Odstranjuje elektricitet iz kose, olakšava njeno oblikovanje i pruža zaštitu od UV zraka. Deluje preventivno na opadanje kose, pomaže kod suve glave i svraba i stimuliše rast. Oporavlja kosu nakon invazivnih hemijskih tretmana i farbanja. Kod srednjih i malih oštećenja, dovoljno je nanositi pakovanje jednom nedeljno, samo u slučajevima dubokog oštećenja nanositi do tri puta.
Upotreba:
Nanositi jednom nedeljno na vlažnu kosu i ostaviti da deluje 30min, nakon toga kosu uobičajeno oprati.
Sastav:
Cocos Nucifera Oil, Butyrospremum Parkii, Tocopherol, Argania spinosa Oil, Macadamia Oil, Aetheroleum Rosmarinus officinalis, Aetheroleum Lavandula Oil.
125ml


Devojke su mi savetovale da nakon nanošenja pakovanja kosu operem mešavinom vode i sode bikarbone, ali ja sam koristila uvek dubinski šampon.
Pakovanje je izdašno, intezivno i potrebna je mala količina za srednju dužinu kose. Već nakon prvog nanošenja sam osetila da ova maska stvarno nešto "radi" odnosno stvarno oporavlja kosu, sprečava njeno kidanje, čuva boju, olakšava oblikovanje....
Koristila sam je nakon mora i baš mi je pomagala oko oporavka kose. Nisam uspela da je potrošim celo pakovanje za 3 meseca, ali ni posle tog perioda nisam primetila da se proizvod pokvario ili slično.
Jedina mala zamerka je intezivan miris lavande, ja lično ne volim lavandu pa bi mi pre odgovarao neki drugi miris.



Krema za pete

Krema koja sadrži ši i kakao buter, u kombinaciji sa uljem od kamilice i eteričnim uljem grejpfruta. Neodoljivog mirisa, duboko hidrira kožu na petama, poboljšava cirkulaciju, zateže i omekšava. Pomaže kod zadebljanja na stopalima tako što dubinski prodire i regeneriše pa olakšava uklanjanje mrtvog sloja ćelija. Oporavlja stopala i pravi zaštitni sloj na koži koji štiti od spoljašnjih uticaja.
Upotreba:
Naneti na čistu kožu, najbolje pre spavanja.
Sastav:
Butyrospremum Parkii, Cera Alba, Aloe Vera, Tocopherol,  Theobroma Cacao Seed Butter, Aetheroleum Citrus paradisi, Matricaria chamomilla.
30ml


Ovu kremicu sam čuvala namerno za hladnije dane, pa nisam počela da je koristim čim sam je dobila. Odlično miriše, grejp se oseti, ali uz neku mešavinu kako butera, što mi se baš dopada.
Zaista intezivno hidrira, koristim je pred spavanje. U dodiru sa kožom se polako topi. Napravi taj neki zaštitni sloj na koži i ujutru su mi pete mekane i divne. Probala sam je i na zanokticama i laktovima i fantastična. Mogu reći i da je potrebna mala količina, ne troši se brzo.




Sada ono što ste čekali. :) Jedna ili jedan od vas će dobiti 1 pakovanje za kosu i 1 kremu za pete.

Nagradna igra traje 21.12. do kraja dana, možete se prijaviti na FACEBOOK-U


Hvala na čitanju. :)
 

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...