уторак, 31. март 2015.

Dobrodošli na moj blog. :)

Zdravo svima,
Moje ime je Ana i ovaj blog sam osnova sa idejom da prenesem neka svoja zapažanja i utiske o različitim temama. Ovaj blog spada u beauty i lifestyle kategoriju. Veći deo bloga biće posvećen temama o nezi i šminkanju, ali neće izostati ni teme o ženskim sitnicama, idejama, putopisima, kulturi, hrani, obrazovanju, zdravlju... Osnivač sam i autor na blogu Anin Avon Kutak, pogledajte moj blog ovde.

Blog o Avon proizvodima pišem i uređujem više od godinu dana i vremenom sam mnogo naučila o nezi i šminkanju, i naravno krenula da pišem i o proizvodima van Avona. Kako je takvih tema sve više, a svakim danom imam i nove ideje za pisanje, rešila sam da se na tom blogu fokusiram samo na Avon, a da ovde izrazim svoje stavove i ideje o drugim brendovima, kozmetici, šminkanju, kao i o tim nekim životnim temama o kojima nisam imala prilike ranije da pišem.
Odvojila sam Avon od ostalog radi bolje organizacije i zbog različitih čitalaca koji posećuju ove blogove. Mislim da je blog o Avonu malo ograničen samo na one koje i stvarno zanima nešto o Avon kompaniji.



Za sada ću koristiti emal aninkutakbg@gmail.com i za ovaj blog, a možete posetiti i moju fb stranicu beleskejedneane.

Na ideju o nazivu bloga, Beleške još jedne Ane, došla sam po knjizi Mome Kapora - Beleške jedne Ane. Shodno tome posvetila bi jedan post u skroije vreme ovoj knjizi, jer mi je dala inspiraciju za naziv bloga.



Nadam se da će vam se moj blog dopasti, da ćete uživati i da će biti za vas jedno kreativno i inspirativno mesto, kome ćete se vraćati.
Vrlo sam uzbuđena oko pokretanja ovog bloga i puna ideja, pa vas pozivam da mi pišete o svojim idejama za dalji razvoj mog bloga.

Hvala na čitanju i vidimo se uskoro opet. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...