субота, 1. април 2017.

Serbian Bloggers Day II

Kao što mnogi već znaju, neke blogerke su se udružile i osmislile događaj Serbian Bloggers Day sa ciljem da se blogerke upoznaju bolje i druže između sebe. Ovaj događaj osmislile su: Vera (According to Vera blog), Silvija (SSForeverMakeup1) i Katarina (Beauty by Keti).
Na prvom okupljanju nisam bila, ali sam se sada 25.03. pridružila devojkama. Okupile smo se u jednom kafiću u TC Ušće. Do sada nisam poznavala ni jednu od ovih devojaka lično, već samo iz ove online sfere.



Moram da priznam da sam bila nekako uzbuđena i skeptična u isto vreme. Pitala sam se da li ćemo imati o čemu da pričamo i kako ćemo se uklopiti. Naravno, čim sam videla Željku (In relationship with beuty) ispred kafića, krenule smo da brbljamo, a ta atmosfera se nastavila i kada smo se sve okupile. Neke devojke su došle i iz drugih gradova i zaista sam bila srećna što smo imale prilike da razmenimo iskustva i pročešljamo različite teme.
Par sati je proletelo brzo i mislim da smo imale tema i za tri dana. Nekako sam se osećala kao da sam se okupila sa prijateljicama koje imaju iste stavove, mišljenja i interesovanja. Baš mi je prijalo naše druženje.


Devjke koje su prisustvovale događaju, s leva:
Prva je Vera (According to Vera) Željka (In relationship with beauty), Ksenija (Karminisanje), Aleksandra (Alex Sparrow’s blog), Katarina (Koma Bunny), Jelena (J’s beauty spot), Tanja (Velike Sitnice), Katarina (Beauty by Keti) i Silvija (SSForeverMakeup1). Eto i mene na sa desne strane.


Svaka od devojaka ima vrlo zanimljiv i specifičan blog, mislim da ćete uživati čitajući ih.

Ovaj naš skup su uveličali i predivni sponzori. Zaista sam se iznenadila koliko je sponzora učestvovalo u ovom događaju i koliko smo dobile proizvoda. Svaka čast devojkama na organizaciji, a sponzorima što su prepoznali ovako nešto. Uskoro možete i čitati kod mene, a i kod drugih devojaka recenzije proizvoda koje smo dobile.

Na fotografijama ispod pogledajte neke od proizvoda koje smo dobile: Bioko, Planeta Kozmetike, DM drogerie, Byphasse, Revlon, Kozmetika&Parfemi, Zoja Zec, Max Factor, Golden Rose, Farmasi i Multiactiv.
 











Zapratite i drage devojke na Facebook-u:

Naravno, ko voli Instagram, može ih i tamo zapratiti:


Obavezno pratite našu SBD facebook stranicu jer su vam sponzori spremili divne poklone. Hvala vam na svemu, što nas pratite, što čitate naše postove, jer bez vas ovo ne bi bilo moguće.


Sve fotografije napravila je naša Vera - Vera Dimov.

Hvala na čitanju!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...