понедељак, 18. јануар 2016.

Golden Globes 2016. - najbolje obučene poznate ličnosti po mom mišljenju*

Zdravo svima.
U svetu se ovih dana prića o Golden Globes dodeli nagrada, a posebno o tome ko je šta obukao. Brojni novinari i blogeri izdvajaju svoje omiljene kombinacije, pa sam rešila i ja.
Ono što meni upada u oči je da se svuda vrte uglavnom iste poznate ličnosti, a da svi gledaju ko je kreator odevnih kombinacija i da li je to sada u trendu. Primetila sam da je dosta neprimerenih haljina, predubokih dekoltea i slično.
Mene apsolutno ne zanima ko je kreirao ove toalete koje ću izdvojiti, a još manje me zanima šta je u trendu ove sezone.
Ja modni stučnjak nisam  i želim da sa strane obične devojke, koja posmatra ove kombinacije iskažem svoj ukus. Mislim da su ljudi iz sveta mode previše okrenutni trendovima i kreatorima, i ne primećuju šta je stvarno ono lepo i jedinstveno.

Nadam se da ćete uživati.


Jennifer Lawrence

Ova haljina mi se dopada jer pristaje Jennifer, šminka ide uz nju, a pre svega vrlo je elegantna i primerena događaju.


Eva Longoria

Ova haljina je jedinstvena, neobična, vrlo primerena, jer ima i rukave, nema dekolte, sve je na mestu. Eva je prelepa i prosto sija, a sve je vrlo originalno.

 Eva Green

Ova haljina mi se veoma dopada, ali mislim da frizura ne ide uz nju, to je jedna mala zamerka. Kao da se nije dovoljno potrudila oko frizure.


Olivia Palermo

Ova haljina je tako šik i opuštena. Skroz je originalna i prvo sam nju primetila. Svaka čast za odvažnost i ideju!
 


 David Oyelowo

Najbolje obučeni muškarac definitivno, drugačiji, originalan i šik!


Najviše mi se dopada haljina sa after party žurke, a to je Kylle Jenner.

 Ovo je kao neki komplet, suknja i top ustvari, da je spojeno skroz bilo bi još bolje. Baš sam oduševljena, i nosila bih je u budućnosti za takvu priliku.

 

Koje se toalete vama najviše dopadaju?

Hvala na čitanju!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...