понедељак, 26. децембар 2016.

Čaj u pet:planovi*

Planiranje. Stalno nešto obećavamo sebi, želimo da nešto ispunimo, uradimo bolje, više, iskrenije... Problem kod želja je što ih je teško ostvariti onda kada nemamo zacrtan plan. Korak po korak. Plan za tu godinu. Plan za taj mesec. Dan. Sat. Plan je ključ.




U duhu praznika i pokušaju da se zacrtaju neki ciljevi za tu godinu, ja sam sebi zacrtala bolje planiranje. Planiranje učenja, pisanja, dnevnih aktivnosti... Planiranje života. Znam da ne možemo baš sve isplanirati do detalja, a i nije dobro držati se uvek zacrtanog puta. Ali, želim da plan postoji. Neki okir po kome ću se kretati kako bih ostvarila svoje ciljeve i bila uspešnija i srećnija.

Tako imam i plan za pisanje na blogu. Jer, priznajem moje pisanje u 2016. godini nije bilo na zadovoljavajućem nivou. Malo postova, mnogo ideja, a nesprovođenje istih.


Moj cilj je da u 2017. godini posvetim vreme pisanju, vama i uživam u ovome. Jer, pored jednog do dva posta mesečno, vi čitate ovaj blog više nego ikada pre.
Pored uobičajnih postova, bez novih ideja, imam više saradnja nego ranije sa kompanijama. 
Hvala na tome. Možda su me svi ti pregledi i naterali da razmislim i isplaniram svoje pisanje. Radeći neke druge stvari, zaboravila sam koliko volim da pišem.

Ono što nisam zapostavila su svakako društvene mreže, a posebno Instagram kojem sam se posvetila i planiram da to radim i u budućnosti. Dođite da se družimo i tamo @ana_beleske.

Mnogo mi znače vaši komentari, predlozi i sugestije, pa bih volela da mi pišete o tome šta bi ste voleli da čitate na mom blogu. 
Unapred hvala. 

Fotograf: Andrijana Božić

Pozdravljam vas do skorog čitanja :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...