петак, 2. јун 2017.

Zoja Zec Hyaluron serum za lice*

Dobrodošli!

Na Serbian Bloggers Day druženju sam dobila ovaj Zoja Zec serum za lice. Ovo je prvi Zoja Zec proizvod koji sam probala i jedva sam čekala da vam pišem o njemu, sada kada sam ga dobro istestirala. Definitivno je moj prolećni favorit.


Zoja Zec je domaći brend, proizvodi su na 100% prirodnoj bazi, ne sadrže parabene i veganski su. Znate da volim proizvode na prirodnoj bazi, tako da sam se baš radovala isprovanju ovog proizvoda.


Hidratantni serum sa hidrolatom ruže i hijaluronskom kiselinom koji obezbeđuje vlažnost, vraća sjaj i čini kožu mekanom i blistavom. Pakovanje je stakleno, što mi se posebno dopada zbog čuvanja proizvoda i ima 30ml. Hijaluronska kiselina je supstanca koja se prirodno nalazi u našem telu i ima sposobnost da vezuje za sebe do 1000 puta veću količinu vode i na taj način obezbeđuje vlažnost (hidrataciju) kože. 

Sastav: hidrolat ruže, natrijum hijaluronat, etanol.


Ovaj serum se koristi pre kreme, ujutru i uveče, ili po potrebi. Dovoljno je par kapi. Formula je gelasta tečna, nekako između, lako se nanosi i brzo upija.

Pakovanje je higijenski praktično, zbog pipete za uzimanje proizvoda. Efekat ovog seruma sam videla već prvog dana korišćenja. Pruža fenomenalnu hidrataciju i zadržava vlažnost. Koristim ga svako veče, a ponekad i ujutru. Pruža instant hidrataciju, ali i dugoročni efekat jer sam primetila da mi je koža jedrija, mekana i hidrirana.


Preporučujem ovaj serum svima kojima je potrebna hidratacija. Moja koža je normalna ka suvoj, ali mislim da bi ovaj serum odgovarao i onima sa masnom ili mešovitom kožom, jer je lagan. Pakovanje će vam dugo trajati, jer je potrebno samo nekoliko kapi za lice, vrat i dekolte.




Cena seruma je 1490 dinara i možete da ga poručite na sajtu.


*Ovaj proizvod sam dobila na testiranje od proizvođača, ali to nije uticalo na moje objektivno mišljenje.

3 коментара:

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, kao i slike. Nisam probala proizvode ovog brenda. Moja koža je jako suva tako da je ovaj proizvod savršen za nju. Dopada mi se pakovanje zbog pipete :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Baš ti preporučujem, vidi se efekat u hidrataciji. Ako probaš, javi utiske. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...