недеља, 16. јул 2017.

Potrošeni proizvodi br. 10*

Dragi moji, dobrodošli. Vreme je za potrošene proizvodi. Ako ste nešto od ovoga probali, pišite mi u komentarima vaše utiske.

Potrošila sam Alverde mango i citrus kremasti gel za tuširanje koji predivno miriše i na prirodnoj bazi je. Nešto je ređe teksture i ja lično ne volim ovakva pakovanja, ali je proizvod kao proizvod odličan. Postoje različiti mirisi i možete ih naći u dm drogeriji.

Herbateria čvrsti losion sa mirisom kokosa je moj prvi čvrsti losion i zadovoljna sam teksturom i mirisom. Ono što meni ne odgovara je apliciranje jer dok nanosim losion rukom on se topi u ruci i nekako je sve previše masno. Losion super neguje, brzo se troši, ima baš lep miris i potpuno je prirodan.


Body Shop puter za telo Argan Oil je odličan puter za telo. Baš volim body shop putere, jer su vrlo kvalitetni. Mana je što im je cena malo jača, a ja sam ovaj kupila u okviru seta.

Mary Has a Gun balzam za usne sa mirsom kokosa je moj favorit! Morate da probate neki od balzama, postoji više varijanti i stvarno je vrlo kvalitetan proizvod. Neguje i štiti usne.

Fresh junior vlažne maramice sam sačuvala da vam preporučim, odlične su. Miris, materijal, vlažnost, sve.



Balea vanila šammpon za kosu standardno dobar. Redovno kupujem Balea šampone, lagani su, dobro operu kosu, mirišu fino i jeftini su.

Gliss hyaluron maska za kosu se našla i u prolećnim favoritima klik. Odlična maska, omekša kosu, da joj sjaj i dopada mi se što je gusta.

Avon maskica se slučajno našla ovde, znate da o Avon proizvodima pišem na mom drugom blogu Anin Avon kutak.



Tupfere kupujem različite, ali su mi Ebelin, ovi veći omiljeni! Cleanic su sasvim okej, mekani su i nisu loši za skidanje laka za nokte. Maxi tupferi mi nisu odgovarali, previše su grubi i nekako se truse.



Mixa micelarna voda za osetljivu kožu je moja prva micelarna voda, jer generalno nisam ljubitelj istih. Baš mi je odgovarala, lepo skine šminku, ne pecka za oči i nežna je. Ja sam je ispirala, jer nekako volim da isperem lice uvek nakon skidanja šminke. Dugo mi je trajala i preporučujem je. Uzela sam je na nekoj akciji čini mi se za oko 350 dinara.

Oriflame prskalica za lice super hidrira, miriše nekako na dinju i krastavac i ovo pakovanje mi je dugo trajalo. Koristila sam je da osvežim i hidriram lice u toku dana. Nažalost ovog proizvoda više nema u ponudi.

ByPhasse maramice za skidanje šminke su fine, lepo skinu šminku i ne isušuju lice. Praktične su kada ste u kolima ili na putovanju. Nisam inače ljubitelj vlažnih maramica za skidanje šminke, ali kada je hitno praktične su. Probala ih je i moja mama koja voli da skida šminku vlažnim maramicama i vrlo je zadovoljna.


Ovaj Farmasi dezodorans je baš sličan plavoj Rexoni. Miriše isto, dobro štiti i dugo traje.

Aveo fresh roll on sam kupila u Mulleru u Sloveniji, to je njihova robna marka. Ne dopada mi se efekat jer nekako mi nije siguran, ne štiti kako treba. Dugo mi je trajao i lepo miriše. 

Nivea pearl&beauty dezodorans je moj omiljeni iz Nivea asortimana. Baš dobro miriše i odlično štiti.


Mary has a gun sapune sam hvalila ovde. To su najbolji prirodni sapuni koje sam ikada probala!

Sa Sapunima Zeljković sam takođe vrlo zadovoljna, pogledajte post o njima ovde.

The Body Shop argan oil masažni sapun je iz onog istog seta iz kog je puter za telo. Ovo je prvi njihov sapun koji sam probala i vrlo sam zadovoljna kvalitetom. Minimalno se troši, lepo peni i miriše super.




Hvala na čitanju!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...