четвртак, 29. март 2018.

SOFI prirodni sapun vitamin E i D pantenol*

Dobrodošli. :)

Danas smo tu da popričamo malo o Sofi kozmetici - domaćoj kozmetici na priordnoj bazi.

Ova domaća radionica prirodne kozmetike dolazi sa Petrovaradina. Proizvodi nisu testirani na životinjama i napravljeni su na prirodnoj bazi. U ponudi su sapuni, balzami za usne, kreme za lice, ulja, penušave kupke, dezodoransi i maske za lice.



Ja sam pored ovog sapuna imala prilike da isprobam još nekoliko proizvoda, koje sam mahom pomenula na društvenim mrežama, a svakako ću detaljnije pisati na blogu.

Ovaj sapun ima 130g, poprilično je velika, pa sam ga ja odmah podelila na dva dela - taman u dva kupatila. Namenjen je za sve tipove kože i sadži 14 prirodnih sastojaka.


Sapun sa dodatkom vitamina E i D-pantenola je prevashodno namenjem zreloj koži. Zahvaljujući zrncima maka ovaj sapun je blagi piling koji možete koristiti svakodnevno.
Aktivni sastojci: vitamin E, D-pantenol, etarsko ulje ruzmarina, etrarsko ulje lavande, kako buter, aktivni ugalj.
Bez mineralnih ulja, sintetičkih mirisa i konzervanasa.


Isprobala sam ovaj sapun za pranje ruku, tuširanje i pranje lica. U svakoj nameni se pokazao dobro.
Kožu očisti odlično, ne isušuje je dodatno i fino peni.


Ono što se meni veoma dopalo je što se ne rastapa brzo, nije mekan kao neki drugi prirodni sapuni koje sam probala i zaista sapun od 130g dugo traje. 
Ima blag miris, nežan, neće vam smetati.


Ovi sapuni se prodaju u DM i Lilly drogerijama, kao i bolje snabdevenim radnjama. Pored toga možete da ih poručite i na sajtu ovde.
Primetila sam da su u drogerijama često na akcijama, pa pratite ponudu.



Da li ste vi probali Sofi sapune i kakvi su vaši utisci?

Pišite mi. :)

Hvala na čitanju.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...