субота, 4. јул 2015.

Kraj projekta potroši 4. do 4. Jula**

Dobrodošli na moj blog. :)
U Aprilu mesecu sam započela trošenje 4 proizvoda koje je trebalo potrošiti do danas 4. Jula. Post možete pogledati ovde i videti kako je sve bilo na početku.
Već sam na mom drugom blogu Anin Avon Kutak radila slične tagove i bila više ili manje uspešna. Ovoga puta bila sam vrlo uspešna, jer sam potrošila sve proizvode koje sam izabrala da se nađu u tagu, moram reći da nije bilo lako, iako nisam imala mnogo proizvoda, svakog je bilo po manje od pola. Opet to su neki proizvodi koji se stvarno ne troše brzo tako da sam bila vredna. Inače volim ovakve tagove, lepo se zabavimo mi u beauty sferi, a opet potrošimo nešto što možda inače ne bismo.


Prva na redu je Avon krema za ruke 3u1 sa agranovim uljem. Nju sam bukvalno danas tek potrošila. Nikako mi se ne dopada, lepnjiva je, miriše na bolnicu i peruta se ako se pretera. Drago mi je da sam je konačno potrošila i neću je više kupovati.



Sledeća je Avon nailwear gel baza za nokte,  koja mi se vrlo dopada, ali dugo je imam, tako da je vreme da se potroši. Trošila sam je do pre par dana, i ostala je koja kap proizvoda, ali kako je gel u pitanju nemoguče je to izvući iz bočice. Inače, pre neki dan sam prvi put ovu bazu stavila kao nadlak, pukao mi je nokat, pa sam stavila više slojeva. Čim se setim ja stavim neki sloj, i tako sam imala nekih 4 sloja preko laka. Nokat je izgledao kao da je izliven, a ja sam spasila svoj nokat, baš sam se oduševila. :))


Freška gora balzam za usne čokolada sam prvi potrošila. Nije ga puno bilo, ali uvek koristim par balzama istovremeno tako da je veliki uspeh da sam ovaj potrošila tako brzo. Mackala sam ga stalno pred spavanje. 


Avon Spootlight je jedan od mojih omiljenih parfema, i potrošila sam ga nešto pre roka. Moram reći da mi je i mama pomogla, jer je ovaj parfem i među njenim omiljenim parfemima. Sad smo otvorile i novu bočicu. :) Uživala sam trošeći, ali moram da priznam da nije bilo lako i da sam njega pretežno koristila u ovom periodu. Parfemi se troše stvarno presporo.


 Ja sam prezadovoljna trošenjem. :) Kako vama ide inače trošenje proizvoda? Da li nagomilavata?


Hvala na čitanju. :)
 

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...