понедељак, 06. јул 2015.

Moj čizkejk (cheesecake)**

Zdravo svima. :)
Danas vam pišem ponovo jedan recept i to za varijantu čizkejka koji ja pravim. Probala sam razne čizkejkove i ovo je najukusniji po meni, nema mu ravnog. Mnogo žena koje redovno prave kolače i torte ne snalaze se sa ovim kolačem. Svakako nemojte odustajati, u jednom trenutku ćete imati kombinaciju koja vama odgovara i biti zadovoljni. Ovu kombinaciju smo mama i ja napravile tako što smo čitalale više recepata za čizkejk i na kraju našle varijantu koja nama odgovara.


Sastojci:

250g margarina
500ml slatke pavlake
500g sitnog sira (ja najčešće koristim ella sir)
300g mlevenog keksa
2 kesice želatina
300g malina (meni se najviše sviđa sa nekim bobičastim voćem)
5 kašika šećera
1 vanilin šećer


Margarin razmutite mikserom penasto, dodajte mleveni keks, nastavite da mutite lagano i po potrebi dodajte malo mleka ili soka kako bi se masa sjedinila. Kada se masa sjedini, ubacite je na dno kalupa i rasporedite.



 Slatku pavlaku lagano umutite sa 3 kašike šećera i vanilinim šećerom. Kada se pavlaka dobro umuti, dodajte sitan sir i nastavite da mutite. Sa strane razmutite kesicu želatina sa malo vode i dodajte u umućenu pavlaku i sir.



Sjedinjenu masu rasporedite preko keksa u kalup.



U jednoj šerpici na tihoj vatri malo prokuvajte maline, kesicu želatina i dve kašike šećera.


Kada se smesa ohladi, prelijete je preko belog kremastog dela u kalup i ostavite da odstoji preko noći u frižideru.



Prvi put koristim Moja kravica sir, pa je beli deo ispao nešto veći, ali u ukusu nema razlike. Naravno šećera možete dodati više po želji, mada je kod ovog kolača meni fora da ne bude presladak. Zavisno od proizvođača npr. keksa, slatke pavlake i sl. može da se dogodi da neki deo bude veći ili manji.



Kolač je fino čvrst, ne raspada se i lako se seče.



Da li volite i pravite cheesecake?
Pišite mi svoje verzije dole. :)

Hvala na čitanju. :)

11 коментара:

  1. Volim kolače sa sezonskim voćem i dopada mi se sa jagodama dok znam neke koji vole da je žele sa kajsijama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravile smo i sa kajisijama, dopada mi se. :) Jagode nisu moj izbor, ali npr. šumsko voće, neka mešavina, da. :)

      Избриши
  2. Konačno sam se dokopala Beograda i morala sam još jednom ovo da pogledam ali detaljno! Slike su strava, da pojedeš ekran! :) :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti došla, ja idem. :)
      Hvala! Učila sam od najboljih! :) Joj i meni se sad jede kad gledam. :P

      Избриши
    2. A jao :))
      Ahh ne smem opet da udjem na ovaj post, balavim :D

      Избриши
  3. Svidja mi se ova nova "rubrika" na blogu - Anina kuhinjica. :D
    Volim slatko i da pronalazim recepte, ali ne volim da spremam...mada mozda me ovaj tvoj recept natera da udjem u kuhinju. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) a ja bas volim da spremam, u buducnosti bih volela sto vise :)

      Избриши
  4. Jedan od omiljenih kolača! Šteta što ne umem sama da ga napravim, ali ovaj receptić mi izgleda skroz OK.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probajte, posle par puta sigurno cete ga dobro praviti. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...