уторак, 31. март 2015.

Pakovanje kozmetike za put, #4dana

Ćao svima. :)

Kako vodim blog Anin Avon Kutak, rešila sam da neke postove koji nisu fokusirani isključivo na Avon prebacim ovde, na moj novi blog. Mislim da će tako neki postovi dopreti i do čitaoca koji nisu zainteresovani za Avon i nadam se da će vam se dopasti. Post je objavljen 09.04. i možete ga pogledati ovde.




*Unapred se izvinjavam što nema puno fotografija, ali slikano je telefonom. 
Generalno, nama ženama je teško da spakujemo garderobu za putovanje, a tek kada je u pitanju kozmetika, jednostavno nismo racionalne. Često ponesemo nešto što nam nije potrebno, ili velike količine određenog proizvoda.
Putovala sam prošle nedelje, na 4 dana (3 noći), pa sam rešila da svoje putne nesesere podelim sa vama.
Nosila sam 2 nesesera, jedan za kozmetiku i jedan za šminku. Često se dogodi da ne nosim neseser za kozmetiku već da rasporedim kozmetiku po koferu,što mi je nekako i praktičnije, a nekada jednostavno ponesem onu torbu za kozmetiku (ako je dovoljna :D ). Ovoga puta sam odlučila da sve spakujem na jedno mesto. :)
Neseser za kozmetiku je Avonov, a za šminku sam dobila, čini mi se da je bio u Fa setu. :)
Evo fotografije punih nesesera:


Kozmetika:

*Avon care, univerzalna krema - možda je ova krema velika za putovanje, ali meni je poslužila kao krema za telo, za skidanje šminke, stopala i za lice pre šminkanja. Mislim da je ovo krema koju svako treba da nosi na put, posebno ako ide cela porodica.
*Balea, šampon sa kajisijom za oporavak kose, mini pakovanje - nisam nameravala da nosim mini šampon, ali ga slučajno videh u DM-u. Pokazao se dobro, ali sam samo prala 1 kosu, a 4 puta moj dečko i šamon je potrošen. Svakako mislim da je bacanje para jer 50ml košta 90din.
*Avon naturals, kajisija i šea puter, sprej za raščešljavanje - ja bez sprejeva za raščešljavanje ne mogu, a ovaj sam ponela u nameri da potrošim, a nisam.
*Alvedere, krema za ruke sa nevenom - u mom naletu impulsivne kupovine sam kupila ovih 25ml kreme, što mislim da je bacanje para, ali je poslužila na ovom putovanju. Sada je čuvam za sledeće. Malo jače miriše ali odlično neguje, išla sam na planinu pa mi je bila preko potrebna.
*Velnea, pomorandža jogurt gel za tuširanje - dobijen je uz kupovinu nečeg drugog u Lilly-u, pa sam rešila da ga ponesem na put. Lepo miriše, možda malo intezivnije, ali ne isušuje kožu, što je bitno.
*Mini uljani aceton iz DM-a  -poslužilo svrsi, čeka neko novo putovanje :)
*Avon Nailwear+ lak za nokte - namazala sam nijansu drugog laka kada sam pošla,a ovaj je bio dodatni lak, jer mi se lak u putu uvek pokvari. Nemojte nositi više od jednog laka za nokte na kratak put.
*Avon, Planet Spa, crni kavijer, gel za predeo oko očiju -mislim da bez kreme ili gela za predeo oko očiju ne treba ići na put, ceo dan ste aktivni, pa dobro dođe oporavak.
*Avon, Outspoken by Fergie, mini miris - ovi mini mirisi su odlični za putovanja, ovaj sam ponela da potrošim, i to se i dogodilo.Treba nositi takav miris koji se može nositi i preko dana i uveče.
Čertka, vlažne i papirne maramice, tuferi - bez ovih proizvoda ne idite na put. Četka nije onako koju svakodnevno koristim, ali je preslatka i obožavam je. Maramica običnih sam ponela par pakovanja, a ove vlažne su antiseptik, kupljene u DMu na akciji. Tuferi su takođe DMovi, ponela sam par većih za skidanje šminke, i par manjih za lak za nokte.



Kupila sam ove slatke teglice u jednoj apoteci kod Hrama (pre toga sam obišla par apoteka, koje nisu želele da mi prodaju ove kutijice. :( ) i imam jednu staru kutijicu od potrošenog proizvoda. Ovo su proizvodi koji suz mi bili potrebni u manjoj količini, pa sam se zato i odlučila za kutijice, koje su vrlo praktične.
* Avon AT regenerator za jačanje kose - ako planirate pranje kose, kako vez ovoga?
* Avon, Anew, sredstvo za pranje lica - još jedan neophodan proizvod
* Avon, Planet spa, serum za lice - naporan dan, puno vazduha, zagušljivog prostora itd, tako da je serum neophodan za obnovu lica
*Avon, AT serum za suve krajeve - peglala sam kosu za put, pa mi je ovaj serum prvi dan bio potreban, a poslužio je i ovako ostalih dana, zbog vetra.


Šminka:

Sad gledam fotke i čudim se kako mi je ovoliko šminke bilo potrebno, kada pola nisam koristila. Sledeći put ću se malo primiriti, obećavam!

Oči:

*Senkice: Avon  True Color, 4 različite palete koje mogu poslužiti i za dan i za veče, u prvoj sa leva braon nijansa mi služi za obrve. Sad vidim kako su to nekako ipak slične nijanse. :)
*2 razlitie četkice za senku Oriflame, i više nego dovoljno. Odlične su četkice, probala sam i skuplje i poznatijih marki, ali ovo su najbolje. Još su i jeftine.
*Avon, Aero Volume maskara
*Oriflame Ajlajner u olovci i Bojuris olovka za oči u tamno sivoj sedefastoj nijansi



Usne:

Ovo je previše ruževa i sjajeva za tako kratko vreme!


*Labelo Classic - NEOPHODNO!
*2 sjaja za usne, Avon Luxe i  Avon Plum Pout
*4 karmina, Avon Absolute, Ultra Colour Rich i Seductuon i Orifame, ne znam koja je vrsta, drugi sa desna



Lice:

 
*Avon VIP tonirana krema - pisala sam već o njoj
*Balea, Teint Protektion, kremica za popunjavanja pora i bora, koja je postala moj miljenik
*Avon Luxe puder u kamenu - uvek koristim puder u kamenu, bar za fiksiranje korektora
*Avon True Colour, Ideal Flawlees, kremasto puderasta podloga, pisala sam o njoj, a naravno treba poneti puder na put, ako ste samo preko dana aktivni i ne izlazite, možda i ne, ali ja sam izlazila i bila na seminaru sa puno ljudi, tako da, da, i puder. :)
 *Avon Ideal Limunous posvetljivač, pisala sam vam o njemu, počela sam skoro da ga koristim pa sam zagrejana za njega ali nije neophodna stvarčica :)

*Ortiflame 3u1 korektor, pored korektora u stiku, ipak sam se odlučila da ponesem ovaj, posebno jer su 3 vrste korektora u pitanju

*Oriflame, šljokice za telo -volim ove šljokice, najčešće ih koristim uveče preko senke, ali ih imam predugo, odavno ih nema u ponudi u Oriflameu, a imam divne šljoke iz Body Shopa pa se ove trudim da potrošim. Takođe nije neophodno imati ovako nešto, ali sam ga svakako koristila.

*Avon četka za rumenilo i Oriflame četkica za korektor.


Nadam se da ste uživali u ovom postu, i da vam se dopada. Prvi put pišem nešto ovako, pto nije vezano za Avon i vrlo sam uzbuđena.

Šta Vi nosite na kraće putovanje?
Kako Vam se čini ono što sam ja spakovala? Da li je premalo ili previše, možda bi ste Vi nešto dodali?
Kako Vam se dopada ovakav tip posta?


Hvala na pažnji!
Ana

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...