субота, 24. октобар 2015.

Pink tag* Oktobar - mesec borbe protiv raka dojke*

Dobrodošli na moj blog. 
Oktobar je mesec borbe protiv raka dojke, mnoge kompanije imaju kampanju i podsećaju nas koliko je važno pregledati se redovno i pratiti promene jer je rak dojke izlečiv u preko 90% slučajeva, ako se otkrije na vreme. Molim vas pregledajte se redovno i vodite računa o svom zdravlju! Ako ste mladi, dovoljan je samopregled i praćenje promena, a ultrazvuk uradite jednom u par godina. Kasnije je tu mamografija i redovni pregledi. 

Voli se. Pregledaj se. Budi zdrava!



Zbog obeležavanja borbe protiv raka dojke, mnoge blogerke su podržale ovu borbu preko pink tag-a. U ovom tagu biramo neke pink omiljene proizvode, i na taj način pružamo podršku!

Evo koje sam ja proizvode izabrala.


Tu su 2 laka za nokte:

Essence good girl bad girl 02, kao jedna peach pink nijansa, i
Avon gel finish parfait pink kao nijansa koju volim da nosim tokom leta


Izabrala sam i dva divna karmina,
Avon perfect kiss, kiss me pink nijansa, u srebrnom pakovanju, i
Avon Absolute gorgeus guava, koji nije pink, ali ima pink pakovanje.


Tu su naravno i dva rumenila,
Avon Ideal Luminous Rose odlično mat rumenilo, i
Essence Rock Out rumenilo i highlighter u jednom, koje stvarno obožavam.


Kao parfem, izabrala sam divni Avon Femme, pravi svež, ali ženstven miris koji rado koristim.


I za kraj tu je i Ebelin sunđer za ćišćenje lica koji koristim svakog dana.





Hvala na čitanju! Pozivam sve blogokoleginice da mi se pridruže i omoguće da ova podrška stigne do što više žena. Nadam se da će ovi postovi doprineti da postanete svesni važnosti pregleda i da čuvate vaše zdravlje!

4 коментара:

  1. Odlican i inspirativan post, rumenilo je odlicno. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lepe stvarčice , moja omiljena boja ali najviše mi se dopada rečenica "Voli se. Pregledaj se. Budi zdrava!", trebalo bi sve žene da je se pridržavaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da ti je omiljena. :)
      Da, to je parola borbe protiv raka dojke i stvarno bi sve zene trebalo da obrate paznju na nju.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...