петак, 16. октобар 2015.

Too faced Chocolate Soleil bronzer*

Dobrodošli na moj blog. :)
Obećala sam vam više beauty tema, tako da evo me sa novim postom. Čaj u pet ćem ostaviti za sutra, a danas uživamo u ovom sjajnom bronzeru.

Welcome to my blog. Tea at five will be posted tomorrow, and today I am talking about this  awsome bronzer.

Bronezer sam kupila u okiru novogodišnjeg Sephora seta. Pored bronzera tu su bile i prajmer, baza za senku i maskara. Sve to sam platila na akciji od 20% 1600din, što mislim da je sjajna cena. Jesu mini verzije u pitanju, ali maskara od 4ml mi je trajala 6 meseci! Ova mini verzija se nalazi u različitim setovima koje izbacuje Too faced.

I bought this bronzer in Christmas set in Sephora. You can find this mini version in some set whitch are  salling now too.


Ovo mini pakovanje ima 4g, a mislim da veliko, regularno pakovanje ima 10g, a košta oko 3700din. Ovo pakovanje od 4g je sasvim dovoljno, jer svi znamo koliko bronzer dugo traje i da je pakovanje od 10g preveliko i da će se pokvariti, a mi ga nećemo potrošiti na vreme. Ja sam oduševljena što too faced ima ovakve setove, gde se stvarno povoljno mogu kupiti neki prizvodi.

This package have 4g and it is not small. I think that big bronzer have 10g of product.


Ono što bih prvo istakla je miris. Pravi divni miris čokolade! I tako dok nanosite ovaj bronzer, osećate taj divni miris čokolade. Ovo me je definitivno kupilo i oduševljena sam! Na pakovanju ima i malo ogledalce. Ovo pakovanje se našlo u toj poklon kutiji, tako da nije imalo svoju zaštitnu kutiju, ali orginalno pakovanje je ima.

This bonzer have a smell of chocolate! Real chocolate! When you put it to your face you feel this smell which is amazing!



Zavisno od svetla bronzer izgleda tamnije i svetlije, ali ovako gore na slici deluje najrealnije, pod dnevnim svetlom, jer tako izgleda na licu. Bronzer je potpuno mat i ima hladni podton. Lako se blenda, može da se dograđuje, nemate strah da ćete odjednom naneti previše proizvoda. Ne trusi se, stvarno se sporo troši.

This product depend of light looks lighter od deeper. But on your face it is realy nice and gently. This bronezer is absolutly matte and it has cold undertone. It is easy to blend and to build up, you do not have to worry about haveing too much product on your face. It is not fallout and slowly cosumed.


Na slici ispod možete videti kako izgleda kada se nanese lagano.

You can see swatch on the picture abowe.



Mislim da je ovo sjajan proizvod, vredi svaki dinara i pametno je uložiti u ovakav kvalitetniji bronzer, kupiti veliko pakovanje koje ćete trošiti godinama. Svakako preporučem ove mini setiće, jer sam videla na Sephora sajtu da ga i sada imaju u ponudi u ovim setovima.

I think that this is great priduct and worth every money. On Sephora web site I saw some sets which have this bronzer in a small version. Great offer, I think.

Hvala na čitanju. Da li ste probali ovaj bronzer ili neki drugi too faced proizvod?

Thank you for reading. Do you love Too faced?

6 коментара:

  1. Одговори
    1. Vidi da ga nabaviš, u inostranstvu su još povoljniji takvi setovi sa mini verzijom. :)

      Избриши
  2. Meni bi ovaj bio odličan jer ima hladni pod ton :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da svima ovakvi bronzeri odgovaraju, nema straha da ce biti preterano ili narandzasto. :)

      Избриши
  3. Savršen! Da me neko pita koji bronzer bih koristila do kraja života, ovo bi bio moj izbor :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...