понедељак, 6. април 2015.

Balea tonik za lice sensitive za suvu i osetljivu kožu **

Kako vodim blog Anin Avon Kutak, rešila sam da neke postove koji nisu fokusirani isključivo na Avon prebacim ovde, na moj novi blog. Mislim da će tako neki postovi dopreti i do čitaoca koji nisu zainteresovani za Avon i nadam se da će vam se dopasti. Post je objavljen 12.02. i možete ga pogledati ovde.

Za početak, moja koža je normalna, ide ka suvoj. U predelu nosa i brade mi se pojavljuju mitiseri. Zimi i leti moja koža je osetljiva i može doći do crvenila. Imam 23 godine. 
 
 
Koliko sam upućena, u ovoj kolekciji za osetljivu i suvu kožu postoje i kremica, gel za umivanje, maska i piling. Ako znate za još neki proizvod slobodno mi napišite u komentarima. Nisam isprobala ni jedan drugi iz ove kolekcije samo ovaj. 
Inače Balea proizvode veoma volim i kao što sam rekla oni su moje oktriće za 2014. godinu. Sigurno ću isprobati još proizvoda iz Balea linije.
 
 
 
Ovaj tonik nalazi se u plastičnom pakovanju. Napravljeno je od čvrste plastike. Poklopac je odličan, malo teže se otvara i zatvara što je super jer znate da je proizvod siguran u svom pakovanju. Pakovanje ima 200ml.
Proizvod sadrži u sebi cvetove badema, a što je jako važno ne sadrži alkohol. Koristi se standardno, nakon čišćenja lica tuferom se prelazi celo lice. Trebalo bi i ujutru i uveče, ili naravno po potrebi, kada vi mislite da vam treba tonik.
 
 
Kako nije želeo fotoaparat da uslika listu sastojaka, moraću da je napišem ovde:
* aqua, glycerin, polyglyceryl-4, caprate, decyl clucoside, prunus amygdalis dulcis flower extract, parfume, sodium benzonate, potassum sorbate, citric acid, arginine, sorbic acid, butylphrenyl methylpripinal, rosmarinic acid, alpha-isomethyl ionone *
Tonik je providan, a miris je izutetno blag, nekako nežan, cvetni. Miris ne ostaje dugo na koži oseća se samo pri toniranju lica.
 
 
Ja tonik ne koristim dva puta dnevno ni inače, a nekada se desi da dan prođe, a da ga nisam koristila. Naravno to ne znači da ne koristim često ovaj tonik, generalno mogu reći da ga koristim redovno. Razlog što ne koristim sva sredstva za negu lica svakog dana je taj što se naše lice prezasiti nekih proizvoda i može se dodatno oštetiti. Od brojnih kozmetičara, lekara i poznavaoca kozmetike dobila sam savet da je nakada bolje lice oprati vodom, obrisati čistim peškirom i nanetu hidrantnu kremu. Tako da je krema ono što nanosim svaki dan, bar dva puta dnevno, a ostalo koristim redovno, ali ne svakog dana.
 
 
Tonik je vrlo lagan, zato je i namenjen za suvu i osetljivu kožu lica. Odlično tonira lice i priprema ga za nanošenje kreme. Ne iritira kožu, čak je i umiruje. Kad god sam imala neko crvenilo, pređem lice sa malo tonika i osećam kako u nekako blistavije i stvarno umiruje. Prelazim ovim tonikom i preko kapaka, nisam imala problema ni sa tim, čak mi i prija. Super skida ostatke šminke i nakon ovog tonika sigurni ste da na vašem licu više nema prljavštine. Naravno na delu gde mi se pojavljuju mitiseri (nos i brada) neće dovoljno očistiti i tonirati taj deo, ali sa dobrim pilingom pre toga, meni bar vrlo prija. Posle agresivnijeg pilinga nije mi zamislivo da koristim tonik koji sadrži alkohol i koji će samo isuštiti moje lice. Ovakav tonik taman umiri iziritiranu kožu.
Po meni mogli bi da ga koriste i oni sa masnom i kombinovanom kožom, jer je i njihova koža vrlo često osetljiva. Po meni ovaj tonik je pre svega namenjen osetljivoj koži, a u nekom delu godine svi mi imamo osetljivo lice.
 
 
Cena ovog tonika je vrlo pristupačna, košta ispod 200 dinara, a trajaće vam sigurno par meseci, tako da preporučujem da ga isprobate. 
Da li koristite Balea proizvode za lice?

Hvala na čitanju! :)
 

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...