уторак, 25. април 2017.

7th Heaven Cucumber Peel-Off maska*

Zdravo!


Nastavljamo sa prolećnim čišćenjem!

Nakon Hot Spring Sauna maske, pišem vam o ovoj peel-off maskici, kojoj sam se najviše radovala od svih maski koje sam dobila od komapnije 7th Heaven.
Inače, dobila sam tri maskice, u okviru projekta prolećnog čišćenja.



7th Heaven u svom asortimanu ima maske za lice, maske za oči, maske za stopala i maske za muškarce. Do sada nisam probala ni jednu masku iz njihove ponude, ali kada sam se informisala više od njima, baš mi se dopada asortiman, tako da ću sigurno kupiti još neku. Inače sam ljubitelj maski u kesicama, jer one u tubicama su u velikoj količini, teže ih je potrošiti, često mogu da se pokvare ili stegnu. Za one koji više vole tube, neke od maski mogu da se nađu i u tubama. Ove njhove kesice nisu male, i mogu da se iskoriste za nekoliko korišćenja. Otvorenu kesicu sam uvila u kesu za zamrzivač i ništa se nije steglo, prosulo ili slično. Ove maske su pogodne za vegane i nisu testirane na životinjama.
 
 
Maska ima 10ml i namenjena je za sve tipove kože. Maska je namenjena za osvežavanje lica i uz to neku vrstu čićenja. Sadrži ekstrat krastvca i citrusa.

Maska se nanosi na čisto, mokro lice i nakon 15 do 25 minuta, kada se maska osuši, samo se oljušti. Skidanje je išlo glatko i ujednačeno, osim u predelu nosa, tu sam imala malo poteškoća, ali generalno sam zadovoljna.

U početku maska dosta zateže, posebno u predelu obraza, a kako ja imam normalnu, ka suvoj kožu, bojala sam se da će mi isušiti lice, ali nije. Nakon što sam je skinula koža je bila baš nekako osvežena, elastičnija i probuđena. 
Maska je potpuno providna i ima neki osvežavajući miris, baš na krastavac.



Maska mi se dopada i to je tip maske kakve ja inače koristim i kojima se uvek vraćam. Sjajna stvar je da ove maske možete da poručite i online: klik ovde.





Da li ste probale vi neku od njihovih maskica? Koju mi preporučujete?
Hvala na čitanju! 
 
*Ovaj proizvod sam dobila na poklon od proizvođača, ali to nije uticalo na moje objektivno mišljenje.

5 коментара:

  1. Nikad nisam probala ni jednu njihovu masku :) nikako da se setim da ih kupim kada idem u kupovinu :(

    Lepojkica i mama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i ja, nikako da se odlucim koju da probam. A ove dve o kojima sam pisala su mi bas dobre! :-)

      Избриши
  2. Ja još uvek nisam probala ni jednu 7th Heaven masku, ali sam u poslednje vreme čula dosta pozitivnih komentara o njima, pa planiram da kupim neke. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...