понедељак, 17. април 2017.

7th Heaven samozagrevajuća maska Hot Spring Sauna Mask*

Dobrodošli na moj blog. :)
Vreme je za prolećno čišćenje! :)
Čini mi se da do sada na blogu nisam recenzirala maske za lice, pa evo prilike da se to promeni.
Danas vam pišem o jednoj odličnoj maski, iz 7th Heaven linije, koja preti da će postati moj prolećni favorit.
Ova maska spada u kategorije piling maski i samozagrevajućih maski. Od 7th Heaven komapnije sam dobila tri maske na testiranje, a ovu poželela da isprobam prvu, jer do sada nisam probala samozagrevajuće maske.



7th Heaven u svom asortimanu ima maske za lice, maske za oči, maske za stopala i maske za muškarce. Do sada nisam probala ni jednu masku iz njihove ponude, ali kada sam se informisala više od njima, baš mi se dopada asortiman, tako da ću sigurno kupiti još neku. Inače sam ljubitelj maski u kesicama, jer one u tubicama su u velikoj količini, teže ih je potrošiti, često mogu da se pokvare ili stegnu. Za one koji više vole tube, neke od maski mogu da se nađu i u tubama. Ove njhove kesice nisu male, i mogu da se iskoriste za nekoliko korišćenja. Otvorenu kesicu sam uvila u kesu za zamrzivač i ništa se nije steglo, prosulo ili slično. Ove maske su pogodne za vegane i nisu testirane na životinjama.


Maska ima 15g i namenjena je za normalnu i kombinovanu kožu. Moja koža je normalna, ka suvoj, pa sam se malo bojala da mi je ne isuši, ali uopšte nije. Maska je namenjena za čišćenje, kao i za piling. Sadrži minerale iz vulkana, bundevu i đumbir.
Specifično za ovu masku je što se nanosi na mokro očišćeno lice. U dodiru sa vodom maska se zagreva, i to se zagreva baš onako fino, trenutno imate osećaj da deluje. Dok je nanosite, sitna zrnca rade piling koji odstranjuje mrtve ćelije kože, a lice se polako i zagreva, pore otvaraju i čiste.
Maska se na licu drži nekih 15 do 20 minuta, ne isušuje se niti se skida onako izjedna, već se normalno opere. 

Nakon korišćenja koža je izuzetno mekana, bila sam oduševljena! Imam problema sa mitiserima u predelu nosa i brade i zaista se fino očiste, a opet taj deo nije isušen.


Izuzetno sam zadovoljna sa ovom maskom i baš je prijala mojoj koži. Videćemo kako će ići sa druge dve, za sada ih testiram, pa vam javljam svoje utiske. Sjajna stvar je da ove maske možete da poručite i online: klik ovde.





Da li ste probale vi neku od njihovih maskica? Koju mi preporučujete?

Hvala na čitanju! 
*Ovaj proizvod sam dobila na poklon od proizvođača, ali to nije uticalo na moje objektivno mišljenje.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...