четвртак, 19. новембар 2015.

Kupovina Nemačka*

Zdravo dragi moji. :)
Danas vam pišem obećani haul post o mojoj kupovini tokom boravka u Nemačkoj. Moj plan je bio da pored ovih stvaričica kupim i nešto u Sephora parfimeriji tj. neki Too faced set, ali u Garmišu nije bio Sephore, niti je Too Faced proizvoda bilo u drugim parfimerijama. Tražila sam Sephoru i u Minhenu, ali nisam je našla. :( Nisam previše kupovala, tek nekoliko potrebnih proizvoda, jer sam bila ograničena sa prtljagom, pa nisam kupovala tek tako, nego ono što mi treba.
Evo nekih stvari koje sam kupila.
Essence četkica za blendovanje senki

Ovih četkica je bilo kod nas, mislim da i dalje ima onih većih za rumenilo, puder..., ali ja ove za senkice nisam vidjala, mislim da su brzo otišle. U Nemačkoj ogromnih rafofa sa Essence proizvodima, ali nijemi ništa toliko bilo neophodno, sem ove blend četkice. Koristim je od kako sam se vratila i poprilično sam zadovoljna. Lepo i izgleda, divne je pastelna ljubičaste boje. (nisam oprala četkicu za fotkanje, izvnjavam se).

Catrice camouflage tečni korektor

Svi pričaju o tečnoj kamuflaži, preplavljeni su blogovi iz regiona, a kako mi je potreban korektor, odlučila sam se da uzmem ovaj. Catrice nije u ponudi u Srbiji, pa je naravno moj izbor pao na ovaj brend. Nisam ga još isprobala, videćemo kako će se pokazati.

Catrice prime and fine baza za senku

Naravno, kad sam već uzimala korektor, morala sam i bazu jer mi je moja predhodna baza bila pri kraju. Za razliku od korektora, bazu sam već počela da koristim, ali još uvek nisam stekla pravi utisak o njoj.
Aussie 2 minut miracle

Hajde i ja da isprobam ovo čudo. Svi ga hvale, pa se nadam da će i meni odgovarati. Nije povoljan za drogerijski regenerator, ali valjda je stvarno dobar. Ni njega još uvek nisam isprobala, jer već koristim neki drugi regenerator.
The Body Shop set sa Agranovim uljem

Prvo nisam želela ništa iz voljenog Body Shopa, ali mi se ovaj set učinio povoljnim. Testiraću ga i pišem recenziju za vas sigurno. U setu se nalazi gel za tuširanje, mini puter, piling za telo, piling sapun i lufa.
Dobila sam i ova dva mini uzorka novih gelova za tuširanje, preslatki su. :)




Kako vam se dopada moja kupovina? Pišite mi šta vas najviše zanima za recenziranje. :)
Hvala na pažnji.:)

7 коментара:

  1. Одговори
    1. Body shop set ce sigurno biti recenziran, bas cu onako grupno da koristim u isto vreme sve ove proizvode. :)

      Избриши
  2. Ubuduće si svakako pogledaj Douglas online shop, posebice ako ti netko ondje može naručiti. Imaju Mac i UD, Zoevu.. Body Shop jednostavno obožavam, a tvoj izbor pri kupnji mi se sviđa.

    ОдговориИзбриши
  3. Ubuduće si svakako pogledaj Douglas online shop, posebice ako ti netko ondje može naručiti. Imaju Mac i UD, Zoevu.. Body Shop jednostavno obožavam, a tvoj izbor pri kupnji mi se sviđa.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...