среда, 4. новембар 2015.

Radionica sapuna "Beograd" + nagrađivanje*

Dobrodošli. :)

Uvek sam volela prirodne sapune. Pored svih blagodeti koje pružaju zbog prirodnih sastojaka koji negujuju našu kožu uvek su me privlačili oblici, mirisi, kao i sam proces izrade sapuna. Veoma bih volela da se i ja bavim izradom sapuna i smišljam različite mirise i oblike.
Zato mi je veoma drago što sam ostvarila saradnju sa divnim ljudima iz Radionice sapuna "Beograd". Pratila sam njihovu stranicu, gledala sapune koje izrađuju, ali nisam isprobala ni jedan. Sada imam priliku da probam neke od njihovih sapuna na moje veliko zadovoljstvo, a i da obradujem nekog od vas.
Vrlo sam zahvalna ljudima iz Radionice sapuna "Beograd" na ukazanom poverenju i zato što cene mene kao blogera i moj rad. 



Radionica sapuna ”Beograd” pravi sapune u manufakturi, metodom hladne saponifikacije biljnih ulja i masti. Radi se po brižljivo izbalansiranim recepturama, osmišljenim tako da daju sapun odličnih svojstava.
Ko stoji iza ove radionice?
To su divni ljudi koji svojim trudom i sa puno ljubavi pristupaju izradi sapuna i prave pravo malo čudo.

Dara Ilić, koja takođe ima blog DI prirodni sapuni.
Vesna Petraković, čije sapune nisam ovoga puta imala prilike da probam, ali nju možete naći ovde, na fb stranici.
Dragan Kostandinović čiji sapuni su prava crkvena umetnost.
i Dragan Knežević čiju radionicu poznaje mnogo blogera, sigurna sam, a to je Sapunska radionica Terazije.

 
Sapuni ne sadrže konzervanse, detergente i tenzide. U izradi se ne koriste potencijalni iritanti, kao što su proteini životinjskog porekla (mleko i mlečni proizvodi) sveže i suve biljke, voće, povrće i slično.

Ja imam priliku da isprobam sledeće sapune.

Dendi sapun, sa aktivnim ugljem, za dubinsko čišćenje kože koji je izradila Dara. Prelepo izgleda, ova zlatna boja mu daje neku otmenost.



Zatim, tu je i sapun koji je izradio Dragan Kostandinović sa motivima iz manastira Hilandar.


Takođe, imam priliku da isprobam dva sapuna koje je izradio Dragan Knežević, a koje sam jako želela.
To su sapun sa Cimetom, kao i piling sapun Maxim sa zrncima maka kome se posebno radujem.


O svim ovim sapunima imaćete prilike naravno da više čitate kada ih budem istestirala. Jedva čema i uživaću da vam prenesem svoje utiske. 
Sapune sam slikala sa omotom, jer je ovo samo uvodni post u ovu moju saradnju. 
Koji od ovih sapuna vama deluje najzanimljivije?


 Nagrađivanje
  

Naravno, kako sam ja imala privilegiju da dobijem ove divne sapune, želela sam da i neko od vas ima tu sreću. Ovim putem dodeljujemo tri sapuna jednom srećnom dobitniku.
 Dobijate Cappucino sapun iz Sapunske radionice Terazije, kao i sapun sa motivima Resavice koji izrađuje Dragan Kostandinović.


Dara je za nekog od vas spremila sapun Triptih sa mirisom lavande, uz limun i mentu koji je namenjen svim tipovima kože.



Nagradna igra će se održavati ovde i na mojoj fb stranici. 
Ako se prijavite ovde i na fb stranici duplirate šanse da dobijete nagradu.

Pravila na fb stranici pogledajte tamo, a ako se prijavlujete ovde na blogu pravila su sledeća:

Zapratite moj blog preko gfc-a (sa desne strane kliknete na dugme pridruži se ovom sajtu, ispod naziva čitaoci)
Ostavite bilo kakav komentar ispod, ako komentarišete anonimno, ostavite neko ime ili nadimak. 
Bilo bi fino da mi napišete nešto vezano za prirodne sapune ili moj blog. :)

Za nagrađivanje se mogu prijaviti svi, a pobednika izvlaćim 12.11. nakon 15h. Do tada imate vremena da se prijavite.

*Nepotpune prijave neću uvažavati.
 Srećno svima!
*Pobednika ću objaviti na fb stranici i na blogu u okviru posta.


Pobednik je

  Katarina Boric
(Prijavljena na blogu)
Pobednica ima 48h da mi se javi na fb stranici ili na aninkutakbg@gmail.com

24 коментара:

  1. Sapuni najpe izgledaju prelepo,ocigledno da su odlicnog sastava,mirisu sjajno,volela bih da probam,sve,ali nekako mi je ovaj Darin Triptih najvise prirastao oku i srcu.

    ОдговориИзбриши
  2. Uvek sam za sve što je prirodno! Drago mi je što se polako vraćamo pravim vrednostima, što postajemo svesni da ne treba da se razdvajaju priroda i čovek. Divna nagrada! <3 Sviđaju mi se sve recenzije kod tebe, lakše odlučim šta bi moglo da se nađe u mom neseseru. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam prirodnu kozmetiku :) svaka cast na tekstovima,ima puno zanimljivih tekstova i dosta sam naucila. FB:Tatjana Djuricic-Obodjan

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala najlepše svima, a posebno Vama, draga Ana! Nadam se da će naši sapuni pričiniti uživanje i blagodet svakom ko ih bude isprobao. Želim svim vernim fanovima ovog sjajnog bloga buno zdravlja i životne radosti, a Ani još i da bude istrajna i uspešna onoliko koliko je sebi namenila! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam probala ove sapune do sada...deluju jako fino i kvalitetno...a sto je najbitnije prirodno! :)

    Na Vasem blogu sam po preporuci prijateljice...i ISKRENO..vec sam odusevljena! Uzivam u citanju sjajnih tekstova ali i u gledanju divnih fotografija! :)

    FB i GFC: Sandra Boric
    Srecno svim damama! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Nikada nisam probala prirodne sapune, osim ako se racunaju oni od kozjeg mleka. Bilo bi bas lepo dobiti jedan ovakav poklon.

    GFC i FB Helena Martincevic

    ОдговориИзбриши
  7. Polako prelazim na prirodnu kozmetiku i već uživam u ručno rađenim sapunima sa maslinovim uljem i body butteru. Sve pohvale za blogove, volim recenzije i Avon i svih ostalih proizvoda.
    GFC i FB Olivera Babić

    ОдговориИзбриши
  8. Koristila sam koziji sapun sa kukuruznim grizom za piling lica i odlican mi je bio!
    Gfc Danijela Bekčić
    Fb Danijela Bekcic

    ОдговориИзбриши
  9. volim sve prirodne proizvode.. :) tako da bih volela i ove da probam <3 :)

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepo izgledaju, posebno ovaj sa motivima iz Hilandara, jako bih volela da ih probam :)

    ОдговориИзбриши
  11. Prirodna kozmetika je u današnje vreme toliko rasprostranjena...ali je ipak prava retkost pronaći nešto lepo, fino, mirisno i zaista prirodno! Mislim da su zato ovi lepi i kvalitetni sapunčići pravi pogodak! Brinimo o sebi i svojim najmilijima...na PRIRODAN I ZDRAV NAČIN! :)

    P.S. A osim što su kvaliteni i prirodni posebno su i lepo urađeni!
    Motiv Hilandara mi je NAJLEPŠI!

    FB i GFC: Snežana Rančić

    ОдговориИзбриши
  12. FB:Verica Belakovicisto GFC nisam probala ove sapune a izgledaju divnooo

    ОдговориИзбриши
  13. Obozavam prirodne sapune,jer su mi jako prijatni za kozu <3 A tebe volim da pratim i citam jer uvek objavljujes nesto interesantno! Ovi sapuncici su mi jako lepi,a posebno motiv Hilandara!
    Gfc: Jovana Travar
    Fb: Jovana Spasic Travar

    ОдговориИзбриши
  14. Podelila...pratim...prelepo je darivanje a jos lepsi darovi!
    PRIRODA je ZDAVLJE!!! :)

    SRECNOOO od SRCA drage moje dame...devojke i mame!!!

    Fb: Katarina Kaća Borić
    Gfc: Katarina Boric

    ОдговориИзбриши
  15. Prirodn najbolje, pa tako i sapuni.! f,b - Visnja Vukosavljevic

    ОдговориИзбриши
  16. Volim prirodnu kozmetiku i trudim se da je koristim. Što se tiče sapuna, redovno koristim sapun od kozijeg mleka i baš sam zadovoljna. Rado bih probala i ove divote...
    Fb-Danijela Dackica Zdravkovic

    ОдговориИзбриши
  17. Volim prirodnu kozmetiku i trudim se da je koristim. Što se tiče sapuna, redovno koristim sapun od kozijeg mleka i baš sam zadovoljna. Rado bih probala i ove divote...
    Fb-Danijela Dackica Zdravkovic

    ОдговориИзбриши
  18. Sapuni su prelepi i neobicni, svaka cast na kreativnosti :) a sto se bloga tice-O-B-O-Z-A-V-A-M!!!! A posebno Anin Avon Kutak :) :*
    Marija Stefanovic
    fb Maja Mladen

    ОдговориИзбриши
  19. Blog i Fb stranicu redovno pratim,
    i često do tvojih beležaka svratim,
    a darove lepe stvarno deliš
    i trudiš se da svoje čitaoce razveseliš :)

    Ovi sapuni izgledaju prelepo, a koristim u poslednje vreme sapun od kozjeg mleka i stvarno su IZRVSNI... prirodno je stvarno najbolje :)

    fb Jasmina Makuljević

    ОдговориИзбриши
  20. Nisam probala prirode sapune, ali bi volela da ih probam ��

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...