недеља, 1. новембар 2015.

Preporuka: Serija Poaro* Agatha Christie: Poirot*

Dobrodošli na moj blog. :)
Da li imate omiljenu seriju? Ja ih imam par, ali sam ih uglavnom gledala jednom, eventualno dva puta neku zanimljivu epizodu.
Ali Poaro je za mene neprikosnoven. Neke epizode sam gledala možda i 10 puta! :D
Priča, gluma, atmosfera u seriji, kostimi, svi ti elementi mene fasciniraju u ovoj seriji. 

Do you have favourite tv series? Mine is Agatha Christie: Poirot. For me this is the most fantastic tv show ever and I love to watch it over and over again. Story, actors, costumes, everything is wonderfull!
  Poirot is an excellent tv series, with great production values and an outstanding cast.



Postoji 70 epizodi koje su snimljene, neke traju 50min, a neke 90 i 100min.

There is 70 episodes, some of them are 50 minutes, and some are 90 and 100 minutes runtime. 


Ako niste, vreme je da pogledate ovu seriju, imate epizode online, često su na televiziji, a i prodaju se na cd-u. Sjajna stvar je što epizode nisu povezane, pa možete gledati one koje su vama zanimljive. Ove duže epizode su kao filmovi.

Great thing is that episodes are not conected, and you can watch some of them you prefer.



Šta mislite o Poaro seriji? Koje su vaše omiljene serije?

Which are your favorite tv series?


Hvala na pažnji! :)
See you soon! :)

6 коментара:

  1. Obožavam Poaroa :) I sama sam pisala o seriji, i to na malo drugačiji način pa verujem da bi ti se dopalo :)
    Lilo and Iv

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam gledala ovu seriju, a i nemam neku omiljenu. Nekako sam više tip za filmove nego za serije, ali s obzirom na to da svi vole ovu seriju, verujem da je sjajna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogleda je, stvarno je odlicna! Kao što rekoh, epizode nisu povezane, a neke traju čak i 100min, tako da je to kao da gledaš fim. Svaka epizoda prati jedan zločin, ima svoj tok i završava se i razotkriva sve na kraju. :)

      Избриши
  3. Najbolja serija ikada,imam sve na cd-u i toliko je volim da mislim da ćeš ti shvatiti kolika je to ljubav. Žao mi je samo što sam sve pregledala :D ,nikada ne znam tko je zločin počinio,do samog kraja pogađam i Poirot me svaki put iznenadi. Super serija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas tako, razumemo se! I meni je zao sto nema jos epizoda koje bih gledala. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...