субота, 7. новембар 2015.

Oktobarski favoriti sa Kapege*

Dobrodošli na moj blog.
Danas za vas imam beauty favorite za mesec oktobar.
Ovaj post izbacujem u saradnji sa Andrijanom sa bloga Kapege.
Na mom blogu ću izbaciti naše beauty favorite, a na blogu Kapege idu lifestyle favoriti pa svratite i tamo da pogledate šta smo volele ovog meseca - klik ovde.


Evo mojih favorita.






Avon Care krema je moja voljena odavno, a mackala sam je najviše ovog meseca i miris mi je nekako pravi jeseni, a hidratacija odlična.


Avon Big&Darling maskara mi je najbolja maskara u Avonu definitivno i svima je preporučujem.


Lilly veoma zdrava krema balzam za usne je jedan od mojih omiljenih balzama, a radila sam i recenziju za njega ranije, pa ako vas zanimaju detalji klik ovde.



Essence come to town top coat su divne šljokice koje stalno mackam preko drugih lakova. Imam ovakve i srebrne, ali zlatne su mi nekako lepše za jesen.



Makeup Revolution essential matte 2 paleta je pravo malo savršenstvo, spremam vam i recenziju jer ova paleta je vredna recenzije. Bukvalno samo nju i koristim, toliko je dobro.



Avon Glow bronzane kuglice uvek koristim leti, a ovo je prvi put da su mi nekako odgovarale i na jesen. To mi je trenutno glavni bronzer i dopadami se kako stoji na mom tenu.



Avon Nude olovka za usne mi je najnovija olovka i vrlo mi se dopada. Super mi ide u kombinaciji sa Aura matte 601 karminom, a kod Andrijane u postu imate priliku da vidite kako stoji i na usnama. Sjaj karmin, zato je toliko i popularan, a u ponudi je gomila nijansi.


Catrice luminating Blush u nijansi 010 I Am Nuts About You je super rumenilo koje je vrlo povoljno, dugo traje i ostavlja diskretan sjaj na licu. Nekada ga koristim i kao highlighter. Super je za jesen, da date malo sjaja licu.





Andrijanini favoriti 



 Najveće otkriće što se tiče bjuti proizvoda za mene, ne samo ovog meseca, već i ove godine jeste šampon za suvo pranje kose. Moja kosa se jako brzo masti i perem je svakoga dana. Ovaj Balein šampon me nekoliko puta spasao da mu opraštam činjenicu da se jako brzo troši. Što se tiče mackanja kože tu sam najviše uživala u Wild Child losionu za telo koji možete kupiti u Alchemy apoteci u šoping centru Stadion. Divno miriše i odličnog je kvaliteta. Dove je moja omiljena marka kada su u pitanju dezodoransi i stikovi a ovaj sa krastavcem najčešće mažem jer traje jako dugo i divnog je mirisa :)







Kada je u pitanju make up i dalje, već mesecima, na tronu stoji upravo ovaj Affinitone tečni puder! O njemu sam već pisala nekoliko puta i on ima sve preporuke od mene! :) Takodje ću mesec oktobar pamtiti po mom prvom mackanju bronzera! Ovaj essence bronzer mi je odličan mada nisam imala prilike da probam druge pa nisam baš merodavna za procenu. Golden Rose lak ne skidam! :)

Fotograf: Andrijana Kapege

Koji su vaši favoriti u Oktobru?


Hvala na čitanju! :)

6 коментара:

  1. Paleta mi se mnogo dopada, mojih favorita je uvek mnogo i menjaju se iz dana u dan zato nikad ne pišem ovaj tiip postova jer ne mogu da se odlučim, jedino možda na godišnjem nivou to već ok :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, odlicna je! :)
      Nisam ni ja radila do sada, samo letnje, a kako sam zelela da uradim jedan zajednicki post sa mojom Andrijanom ovo nam je nela prva saradnja. :)

      Избриши
  2. Avon krema je odlična! Paleta je prelijepa i ima divne jesenje boje. Golden Rose lakovi su mi predobre kvalitete i baš ih volim koristiti. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Moj favorit oktobra su Eveline 8 u 1 lak za nokte, mislim da ne moram objašnjavam zašto, ali moram da napomenem da je on moj favorit cele godine! Tu je i Rimmel Super Curler maskara i jedan Lumene ruž, nude nijansa, ne znam tačno koji je broj u pitanju. :) Dosta od mene. :) Inače, retko se šminkam, ali tvoje preporuke za Affinitone i ja potvrđujem! Odličan je! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je odgovarao taj tretman jedino sto je miris jako neprijatan.
      Eto, Anrijana se slaze, ali ja ga nisam ptobala. :)
      Hvala na komentaru. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...