среда, 16. децембар 2015.

Blogmas #10 - Zima i novogodišnji praznici + pobednik nagrađivanja*

Zdravo drugari.

Jel uživate u ovim jesenjim danima? Napolju je baš zahladnelo i zima nam polako dolazi. Kažu da će sneg tek malo kasnije krenuti, mada moram priznati da mi nedostaje. Nekako kad je već hladno, super bi bilo i da ima snega.

Ovaj post zamislila sam sličnom čaju u pet, gde bih vam rekla tako neka moja zapažanja, a na kraju posta vas čeka i proglašenje pobednika predhodnog nagađivanja.

Ovu fotografiju uslikala sam u Garmišu o kome sam pisala poseban post. Sad bih volela da sam tamo, jer zima je svakako lepša na planini.

Htela sam da sa vama podelim i zašto volim zimu i praznike.
Pre svega zbog te neke tople atmosfere svuda oko nas. Crvena boja, svetiljke, kućna topla aatmsfera, tezge sa novogodišnjim sitnicama, pečen kesten, kuvano vino... Onaj osećaj kad nakon šetnje po zimi i snegu uđete u toplu prostoriju.

Kao mala sam jako volela i da se sankam, grudvam i uživam na snegu. Volela sam taj osećaj škriputanja snega pod čizmama.

Volim praznična porodična i prijateljska okupljanja, svi su nekako srećni i nasmejani. Volim prazničnu dekoraciju, Badnje veče, paljenje badnjaka, praznične filmove, sniženja po radnjama...


Inače, okitila sam juče jelku i svoj stan, pa vas očekuju i detalji oko moje dekoracije uskoro. Svetlo mi baš ne dozvoljava da fotografišem.

Sutra vas u novom blogmasu očekuje i jedno iznenađenje, nadam se da će vam se dopasti. :)




To je to dragi moji, par nekih informacija koje sam želela da podelim sa vama.

A pobenik nagrađivanja je.... Desanka Savić.


Čestitam, Desanka ima vremena 48h da mi se javi na fb stranici ili na email.

Hvala na čitanju. :) 


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...