четвртак, 31. децембар 2015.

Blogmas #23 - Čaj u pet #10 - Nova Godina

Zdravo svima. :)

Kako teku pripreme za večerašnji doček nove 2016. godine?

Gde idete, sa kim proslavljate?



Ja idem kod prijatelja, biće tu i moj dečko, još neko društvo, ukupno nas 10ak. :)

Sigurna sam da vas zanima, pa sam htela da vam prikažem kako ću se našminkati, šta ću uraditi sa kosom, kao i šta ću obući. Kućno je slavlje, pa ću se elegantno, ali pre svega pristojno i moderno obući. Štikle su mi nekako super uz ovu kombinaciju, a neće hodati niti stajati dugo, tako da mi neće smetati.

Kosu ću uviti sa tvisterima. Oprala sam je, prosušila, stavila kremu za kovrdže i stavila tvistere. Skinuću ih tek kada završim sa šminkom i obučem se. Sa tvisterima se meni baš dosta uvije kosa, a kada odvijam svaki tvister stavim malo i laka za kosu. Rastresem je i ovakva frizura mi traje dok ne operem kosu. Važno mi je pre svega da ne tretiram kosu raznim toplotnim spravama.

Kosa mi se uvije otprilike kao na slici ispod. Usput da li ste probali ove viklere sa slike dole? Kako rade posao?


Šminka će biti tamniji smokey eye, ali sa puno šljokica i sa neutralnim usnama. Meni je najvažniji ten, pa je važno koristiti dobar prajmer klik klik, kao i sve fiksirati kamenim puderom. Za Novu Godinu je sve dozvoljeno, pa možete i da eksperimentišete sa šminkom. Ako uspem da uslikam, ubaciću vam moj make up izgled, ili ću bar ubaciti proizvode koje sam koristila.

Od odeće nosim:
(ubaciću naknadno slike)

H&M suknju
C&A običnu crnu majicu
 Cipele su od nekog Italijanskog brenda
Nakit - Bejzikdizajn, 

 
Što se laka za nokte tiče, šljokice su obavezne za praznike, tako da koristim Avon magic effects sa slike gore.


To je to drage moje, nadam se da sam vam sve lepo predstavila. Želim vam lep provod večeras, uživajte se i zabavite, pa se čitamo sledeće godine u novom blogmas postu. :)


Hvala na čitanju! :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...