уторак, 15. децембар 2015.

Blogmas #9 - Šta kupiti muškarcu na poklon?

Za praznično nagrađivanje se možete prijaviti sutra do 18h klik ovde.
Večita tema koja nas zanima je šta kupiti muškarcu na poklon. Uvek je to bio problem, jer po meni sa ženama je mnogo lakše. Uzimam sebe za primer - šminka, kozmetika, nakit, modni detalji, sveće, slatke girly sitnice i ja sam zadovoljna. Kod muškaraca se stvar komplikuje, jer oni ne vole "slatke" stvari, traže nešto praktično, ali opet pod njihovim praktičnim ne može biti nešto za kuću, jer njih to ne zanima.
Na mnogim blogovima viđamo ideje za poklon za praznike u vidu kozmetike. Recite mi, koji će se muškarac obradovati kozmetici? Ja takvog ne poznajem, jer oni kozmetiku smatraju nepotrebnom.

Ja sam u ovom postu pokušala da dam ideje za neke praznične poklone koji su po meni primenjivi na dosta muškaraca i pokušaću da vam pomognem da i vi odaberete poklone vašim dragim muškarcima.

Modni detalji su po meni pun pogodak, posebno šal. Mnogi se odlučuju za rukavice. Nakit dolazi u obzir ako ta osoba nosi nakit i ako znate kakavu vrstu nakita voli. Muškarci su kod nakita vrlo izbirljivi, pa pazite.
Kaiš je takođe sjaja poklon, i savetujem da se odlučite za klasičniji model, crni ili braon. Ja sam uvek za kožne kaiševe, ali sve zavisi od osobe kojoj kupujete.
Ako osoba voli kravate ili mašne, novitet u njihovoj kolekciji će ih sigurno obradovati.



Novčanik je još jedan sjajan poklon, ali morate znati da li osoba nosi novčanik. Mnogi muškarci ne vole novčanike već novac drže u džepovima, pa se u tom slučaju odlučite za magnetne šnale za novac, futrole za dokumenta i slično.

Gedžeti su vrlo korisni, ali nemojte da vas tu ponese ženska želja za slatkim i simpatičnim pa se odlučite za usb za nekom životinjom. USB stikovi, miševi, slušalice, prenosivi punjač za telefon


Pušači će se uvek obradovati elegantnom upaljaču na punjenje.
Ako muškarac poznaje i pije vino, odlučite se za set za vino, obradovaće i druge ukućane, sigurno. Takođe, onima koji piju pivo ili rakij super poklon su krigle ili neke zanimljive čašice ili flaše za rakiju.
Mislim da su to najzanimljivi pokloni koje sam našla. Šta vi mislite?
I setite se, muškarci su racionalni i praktični! :)
Hvala na čitanju. :)

5 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...