среда, 23. децембар 2015.

Blogmas #15 - Novogodišnje odluke - 2016.*

Dobrodošli na moj blog.

Svake godine pišem na papir svoje odluke za narednu godinu. Način merenja vremena, gde 01.01. počinje nova kalendarska godina, omogućava nam da sagledamo gde smo trenutno i koje ciljeve želimo da ostvarimo. Za mene je početak svake godine mehanizam koji mi omogućava da krenem da rešavam i sprovodim neke svoje želje i ciljeve.

Negde sam pročitala pre par dana da se odluke potpunije sprovode kada ih je manje, tako da se ove godine fokusiram na ono najvažnije. Ove godine sam želela da svoje odluke podelim i sa vama, pa ako vas to zanima, nastavite da čitate.


*Diplomiraću*

Kako sam pre 2 meseca postala apsolvent, vreme je i da završim fakultet. Ovo je za mene najvažniji cilj i potrudiću se da ga ostvarim


*Hraniti se zdravo i redovno vežbati*

Mislim da se slične odluke provlače stalno. Pre dve nedelje sam izbacila slatkiše, redukovala ishranu i već se vide rezultati. Cilj mi je da krenem da vežbam redovno, da se hranim zdravo i da mi to postane način života, a ne nešto što moram. Sada stvarno želim da budem fizički aktivna i da pazim šta unosim u svoj organizam.
*Unapređenje kvaliteta bloga*

Želim da unapredim ovaj blog, u svakom smislu. Bolje fotografije, zanimljivije teme, dizajn. Cilj mi je da moj blog na kraju 2016. bude primetno kvalitetniji.
*Bolje planiranje vremena*

Mislim da je planiranje svog vremena vrlo važno i da od toga zavisi ostvarenje svih odluka. Volela bih da budem organizovanija i da bolje koristim svoje vreme.




Sve ovo naravno znači da želim da budem i manje lenja, odgovornija, istrajnija, tolerantnija, hrabrija, da imam više samopuzdanja... Sve te stvari možemo svrstati takođe u neku vrstu odluka.

Koje su vaše odluke za 2016. godinu? Da li pravite ovakve liste?

Hvala na pažnji!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...