среда, 30. децембар 2015.

Blogmas #21 - Kako da budete lepe i odmorne dan nakon proslave?

Zdravo svima. Dobrodošli na moj blog.
Kao što znate, u toku je Farmasi nagrađivanje, pa ako se do sada niste prijavili, trk, igramo se danas do18h.

Juče sam vam pisala o nekim beauty pripremama za novogodišnju noć, odnosno za bilo kakvo slavlje. Kako je post vrlo popularan i čitan, shvatila sam da vas ta tema zanima, pa danas pričamo o nekim trikovima kako da delujete lepše i odmornije dan nakon proslave.


Prvo i osnovno, skinite temeljno vašu šminku! Meni se nikada u životu nije desilo da sam uveče zaspala sa šminkom na licu. Lice ce vam se zamastiti i isprljati, a povećavate šanse za nastanak bora i nepravilnosti. Molim vas pazite na to.

Sledeća stvar je dobro provetrena soba, kako bi ste lepše spavali. Sigurna sam da ćete biti jako umorni, pa ćete brzo zaspati.

Hidratacija je jako bitna, kako i tokom proslave, tako i sutradaan. Kada idem na neko slavlje, uvek pored svog pića pijem i vodu, tako sam sigurna da mi neće kasnije biti muka ako preteram. Pre nego što legnete popite par čaša, a i ujutru, čim ustanite nastavite u toku celog dana da pijete što više vode. Voda je čudo, verujte mi!

Ako celog dana ostajete kod kuće, onda odmarajte i ne morate da se sređujete. Ali ako idete negde, na posao, na novu proslavu, ili kao ja 1. Januara kod bake i deke na ručak, onda je potrebno da se i našminkte. Ja prvo dobro očistim i hidriram lice, posebno podočnjaka,  a zatim koristim minimalno šminke, ali odabrano društvo. Cilj je da uz minimum šminke dobijete efekat kao da ste se potrudili. Na YouTube kanalima imate brojne video snimke na tu temu. Meni su iluminator proizvodi u te svrhe sjajni. Koža je obično nekako siva kada ste mamurni, pa je dobro dati joj malo sjaja i svežine.

Ako imate izrazite podočnjake koristiti natopljene tupfere sa kamilicom ili već natopljene tako kupljene, za negu tog područja. Dobro hidrirajte ovaj deo sa okoloočnom kremom.


Kosa vam je verovatno već sređena od predhodne večeri, tako da je samo malo uredite i ne morate dalje da brinete.

Ono što mi je prijatelj otkrio pre par meseci, a sada praktikujem je da mamurluk super leči magnezijum. Razmutite onu šumeću tabletu u vodi i to popijete, i verujte mi, kao novi ste. Ako je potrebno, možete više ovih tableti popiti.

Ono što većina nas radi je da nakon proslave sutradan juri odmah za kafom, misleći da će nas ona "razbuditi". Moj savet je da probate sa zelenim čajem, prijaće vam više od kafe, sigurna sam. Takođe smanjite malo hranu u toku tog dana, jedite provrće i voće i laganiju hranu.
Usled alkohola i jače hrane, stomak će vam sigurno biti naduven, pa je bolje da se laganije i zdravije hranite.




Nadam se da su vam se i ovi trikovi dopali i da ih praktikujete.
Pišite mi u komentarima kako se vi negujete dan nakon mamurluka i šta vam pomaže da se osvežite.:)

Hvala na pažnji!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...